Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчика за маслото свети при наличие на достатъчно масло в двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ето покажи ми го !
    http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_series3_wireing.pdf - ел инсталацията на 33 трета
    http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_w...l_33_nuova.pdf - работилнически мануал за трета серия
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #32
      Здравейте отново,
      След дълги дерзания за съжаления промяна в състоянието на колата ми няма. Сменихме маслена помпа, сменихме датчика за маслото и уви никаква промяна, продължава да свети като загрее колата при ниски обороти. Май работата ще стигне до лагери - така предполага монтьора който ми замери налягането на маслото - каза че е 0 при ниски обороти и 1,.. при високи. Help.....

      Comment


      • #33
        Много ядове щеше да си спестиш ако направо беше отишла при Лисан ...
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • #34
          А ходли ли при майстора в Пловдив? Ако искаш можеш да смениш само биелни лагери. Сменят се много лесно,сасмо се маха картера и се сменят, цената им е от 60 до 80лв + работата на майстора към 100. Това е най-евтиния вариант. Ако обаче са заминали основните или вала е за шлайв, нещата опират кам 400кинта. Това е от мен дано съм помогнал.
          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

          Comment


          • #35
            Още в началото казах,че е за лагери,ама кой да слуша!И основните и биелните се сменяват,като се се свали само картера и маслената помпа.Успех!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Бях длъжна да пробвам всички по-леки варианти, но сега вече е ясно. Този път ще послушам съветите ви, защото явно тук в Смолян не могат да ми помогнат. Както казват някои "Следва аутопсия"....

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Още в началото казах,че е за лагери,ама кой да слуша!И основните и биелните се сменяват,като се се свали само картера и маслената помпа.Успех!
                А оновните как се сменят без да се свали вала?
                Черупките се махат, тва е ясно ама лагерите как ще се свалят/качат после!
                Attached Files
                Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                  А оновните как се сменят без да се свали вала?
                  Черупките се махат, тва е ясно ама лагерите как ще се свалят/качат после!
                  Повярвай ми ,колега,лесно е!Сваляш черупката и понеже лагера е износен,само го побутваш с една пластина от луфтомер и той се завърта и излиза.Важното е да не си разхлабил останалите.Това се прави само,ако много се инати,но никога не разхлабвай до край останалите,че отиде семерингата.Правил съм го много пъти и знам , какво говоря.Има и друга тънкост.Упражни усилие на черупката и завърти леко коляновия вал.Тогава по-леко ще излезе.Всичко това се прави при много строга чистота.И най малката частица боклук,може да осере цялата работа.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Мерси много за отговора. Сега съм по-спокоен ако нещо стане с основните няма да разглобявам двигателя до основи
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                      Мерси много за отговора. Сега съм по-спокоен ако нещо стане с основните няма да разглобявам двигателя до основи
                      И питай! Няма да ти навреди.Ако не страва .викай за помощ.Винаги съм готов за навити копелета!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment

                      Working...
                      X